مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 18:202023-01-31سياسي

معرفی خدمات گسترده اورژانس اجتماعی به مردم 


معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: سطح آشنایی عمومی با خدمات اورژانس اجتماعی (123) در کشور پایین بوده و خدمات گسترده این مراکز باید به مردم معرفی شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: سطح آشنایی عمومی با خدمات اورژانس اجتماعی (123) در کشور پایین بوده و خدمات گسترده این مراکز باید به مردم معرفی شود.

محمد عباسی، امروز سه شنبه 11 بهمن در بازدید از مراکز تحت نظارت بهزیستی در بیرجند که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همراه بود، اظهار کرد: برخی کمبودها در مراکز 123 وجود دارد که نیاز است برای ارتقای خدمات، استانداردسازی این مراکز مد نظر قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بر افزایش انگیزه کارکنان اورژانس اجتماعی تأکید کرد و گفت: داشتن انگیزه و تعهد در انجام وظیفه، اصولی ترین خصیصه افرادی است که در مراکز اورژانس و مشاوره فعالیت می کنند.

معاون وزیر کشور یادآور شد: به لحاظ نوع فعالیت در مراکز اورژانس و مشاوره که پناه مردم محسوب می شوند خدمات افرادی که در این مکان ها مشغول به فعالیت هستند، شایسته قدردانی است.

وی افزود: مسائل مهم مردم به شکلی است که نیاز دارند به چنین مراکزی پناه ببرند لذا نوع مشاوره و آرامش دادن تأثیر زیادی در تصمیم گیری افراد هنگام مواجهه با بحران های روحی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی خدمات گسترده اورژانس اجتماعی به مردم 

معرفی خدمات گسترده اورژانس اجتماعی به مردم